Sunday, happy birthday! - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu Sunday, happy birthday! - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu

Sunday, happy birthday!

Blijf op de hoogte en volg Nine

20 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Viljoenskroon

Zaterdag 20 februari

Wat was dat een vervelende ochtend! Rond 07.45 uur werd ik al wakker en moest ik erg nodig naar de wc.. Ja, dat heb ik weer na een avond stappen.. Ik viel niet snel meer in slaap, maar uiteindelijk is dit toch nog gelukt en werd ik rond 11.00 uur weer wakker. Ik ben lekker bij het zwembad gaan liggen, hebben een omelet op als ontbijt en hebben verder lekker kunnen zonnen en spelletjes gedaan op onze kamer. Het was een rustig dagje. Op een gegeven moment begon het hard te regenen en ook erg hard te onweren. Het is ergens ingeslagen waardoor onze wifi het niet meer deed. Het kon enkele weken duren. In de avond hebben we spaghetti gegeten en daarna hebben we lekker UNO gespeeld met zijn allen. Het was een gezellige avond samen.

Zondag 21 februari

Vandaag werd ik rond 11.00 uur wakker. We hebben ontbijt en lunch in een gedaan, omdat het anders te laat zou worden. Als ontbijt heb ik musli met yoghurt op en daarna heb ik nog een tosti met kaas en erg veel ham op. Verder hebben we veel aan school gedaan vandaag, wat natuurlijk ook allemaal doorgaat. Het idee dat we echt met school bezig waren drong niet echt door, omdat je toch in je bikini lekker aan het zwembad zit met het mooie weer en een lekker muziekje. Dan ben je wel bezig met school, maar dat besef heb je hier niet echt. We hebben veel aan school gedaan en natuurlijk heb ik ook nog een dook genomen in het zwembad. Anna, een huishoudelijke hulp die vooral voor het eten zorgt was vandaag jarig. We zaten met zijn allen aan tafel en hebben toen happy birthday gezongen voor haar. Dit vond ze natuurlijk super leuk! Later kwam ze aangelopen met een mooie jurk aan, super om te zien hoe blij ze hiermee was! De tafel is vandaag erg mooi gedekt door de huishoudelijke hulpen, omdat het vandaag het einde van de liefdesmaand is. Kennissen van Lynette die gister ook meegegeten hebben, hebben vandaag weer meegegeten aan de mooi gedekte tafel. Na het eten zijn we lekker gaan slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nine

Actief sinds 04 Feb. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5615

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 07 Februari 2016

Stage Viljoenskroon

Landen bezocht: