De dag voor Suncity - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu De dag voor Suncity - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu

De dag voor Suncity

Blijf op de hoogte en volg Nine

28 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Viljoenskroon

Zondag 28 februari

Om 11.00 uur ging ik mijn bed uit en ben ik gaan ontbijten. Samen met Anouk heb ik het ontbijt op en daarna heb ik lekker in het zonnetje gelegen. Lekker gezwommen en dit keer niet geluncht. Ik ben mijn tas in gaan pakken, omdat we morgen naar Suncity gaan. Ik heb er heel erg veel zin in en ik denk dat het een top week gaat worden. Vandaag heb ik rustig aan gedaan en om 15.00 uur ben ik gaan skypen met mijn vriendinnen. Dit was erg gezellig en natuurlijk hebben we ook met deze afstand veel lol gehad samen. Ik ben mijn blog gaan bijwerken en we hebben gegeten. In de avond hebben we erg veel lol gehad samen. Judith heeft namelijk rode haren, wat ze zelf een afro kapsel vindt. Als je haar haren neerzet op een of andere manier, dan blijft dit staan en kreeg je natuurlijk de leukste effecten. Ze heeft namelijk flinke manen, waar wij wel iets leuks van konden maken. Zo hebben wij een leeuw van haar proberen te maken, omdat een vriend van haar al zei dat ze op een leeuw leek. Hij zei namelijk dat wij Judith tijdens de safari in de gaten moesten houden, omdat ze anders zou verdwalen tussen de leeuwen. Toen wij dit deden, zaten we op mijn bed. Anouk schrok van een beest en dook naar achter. Ze had niet door dat mijn bed op een gegeven moment zou ophouden en ze viel daardoor hard naar achteren. Dit zie ik nog helemaal voor me en was echt hilarisch om te zien. Lynette had ons blijkbaar buiten horen lachen, maar dit vond ze gelukkig alleen maar leuk. Daarna zijn we gaan slapen, wat was dit een leuke avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nine

Actief sinds 04 Feb. 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 5609

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 07 Februari 2016

Stage Viljoenskroon

Landen bezocht: