Eindelijk de kindjes weer zien! - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu Eindelijk de kindjes weer zien! - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu

Eindelijk de kindjes weer zien!

Blijf op de hoogte en volg Nine

07 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Viljoenskroon

Maandag 7 maart

Vandaag konden we eindelijk weer naar onze kindjes toe! Toen we op de hospice kwamen, hebben we weer lekker met de kinderen gespeeld en geknuffeld. We zijn met de kinderen naar buiten gegaan, hebben met stoepkrijt getekend en lekker met de bal gespeeld. De kinderen hadden het ontzettend naar hun zin. In onze pauze heb ik nog zo’n 45 minuten geslapen, omdat ik erg moe was. Wij merken dat we dit allemaal wel hebben, maar dit komt waarschijnlijk door de warmte! Daarna hebben we nog een middagje met de kinderen gespeeld wat natuurlijk weer erg gezellig was! We zijn een beetje aan het proberen dat Thandiwe gaat lopen. We zijn hier mee aan het oefenen en we merken dat het al stukken beter gaat dan in het begin toen ze altijd op de grond zat. Thandiwe is een harstikke leuk meisje, ze is 1.5 jaar oud. In de avond hebben we aan tafel een goed gesprek gehad met Lynette (onze Afrikaanse moeder van de B&B). We hebben het namelijk gehad over de caremothers op onze stage, waar ik het in een van mijn blogs nog uitgebreid over ga hebben. In de avond hebben we met zijn allen een film gekeken wat erg gezellig was! De film heette ‘Hartenstraat’. Daarna zijn we lekker gaan slapen, want ik was erg moe!