Weekend - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu

Weekend

Blijf op de hoogte en volg Nine

05 Maart 2016 | Zuid-Afrika, Viljoenskroon

Zaterdag 5 maart

Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en ben ik wakker geworden om 11.30 uur. Ik heb wat voor school gedaan, namelijk mijn presentatie Nederlands gemaakt en uitgevoerd. Verder heb ik rekenen gemaakt en ben ik nog verder gegaan met andere opdrachten, erg leuk werk dus. Ik heb bij het zwembad gelegen en ben gaan skypen met Inge! Dit was erg gezellig en natuurlijk ook harstikke leuk om haar weer te zien.

Zondag 6 maart

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en daarna hebben we lekker ontbeten. We hebben vandaag niet veel gedaan, vooral aan ons huiswerk werken was een belangrijke prioriteit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nine

Actief sinds 04 Feb. 2016
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 5591

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 07 Februari 2016

Stage Viljoenskroon

Landen bezocht: