Valentijnsdag - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu Valentijnsdag - Reisverslag uit Viljoenskroon, Zuid-Afrika van Nine Wildt - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag

Blijf op de hoogte en volg Nine

14 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Viljoenskroon

Zondag 14 februari

Ik werd wakker rond 10 uur, keek om mij heen en was de enige met Judith en Elvie die nog op de kamer waren. Ik keek naar buiten, zag de andere meiden aan het zwembad liggen en twijfelde geen moment. Ik heb mijn bikini aangetrokken en ben lekker gaan zwemmen. Ik heb eerst nog even ontbeten, want het gebakken ei werd meteen gebracht toen Anna zag dat ik aankwam lopen. Anna is een huishoudhulp samen met Yvonne en Precioes die hier werken. Verder deze dag hebben we lekker aan het zwembad gelegen, lekker geluncht en gezellig met Etienne gepraat toen die even bij ons langs kwam. Lynette en Gerald zijn lekker uiteten geweest, want het is althans Valentijnsdag. Verder hebben we leuke cadeautjes gemaakt wat we morgen aan de kinderen gaan geven. We hadden thuis al Hollandse kleurplaten geprint en hebben er nu leuke pakketjes van gemaakt, met twee kleurpotloden erbij speciaal voor de kinderen. Verder ben ik mijn blog gaan bijwerken en hebben we lekker avondeten op. We aten kip en groenten en het was weer heerlijk! Wat worden wij toch goed verwend hier. Lynette heeft echt alles voor ons over en is ontzettend gastvrij. Het eten is nooit teveel volgens haar, ze haalt meer eten voor ons ook al staat er al ontzettend veel lekkers voor ons klaar! Verder voelen wij ons allemaal harstikke thuis hier en is zij echt onze Afrikaanse moeder geworden. Echt een schat van een vrouw! Na het avondeten hebben we nog even gezeten en daarna zijn we naar boven gegaan. Ik wilde op tijd gaan slapen, maar in verband met de hitte, een hoestende Judith naast me en Dominique die wel 30 keer naar de wc moest verliep dit niet heel soepel. Uiteindelijk ben ik wel in slaapgevallen en heb ik goed geslapen. Morgen begint de stage, waar ik onwijs veel zin in heb!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nine

Actief sinds 04 Feb. 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 07 Februari 2016

Stage Viljoenskroon

Landen bezocht: